23 Mart 2012 Cuma

Kelebek, yine:)

Nihayet düşen cemreler ortaya çıkıp etkisini göstermeye başladı. Yoksa ortalıkta dolaşan "cemre düştükten 10 dk sonra donarak öldü" sözüne inanacaktım :)
Yazı ve sıcağı özlemiş olan biz gariban kullar da hemen bahar, yaz, güneş etkinliklerine başladık tabiki. Nasıl özlemişim yüzüme vuran güneşi. Çok sıcak sevmeyen birisi olarak ben bile bu durumdaysam geri kalanın vay haline.

Bu cevizler daha önce yapmış olduğumuz fare ve peynir etkinliğinden kalanlar (sanırım o etkinliğin fotoları arşivimde var. Bir ara yayınlayayım)
Kalan ceviz kabukları atılır mı? Haşaa!! Sınıfta bir şey atmak ne haddimize. Onlarla da hemen bir etkinlik yapılır. Uygun olabilecek bir kelebek resmi çoğaltılıp boyanır. Kenarlarından kesilir. Ceviz kabukları yapıştırılır(Ben silikonla yapıştırdım. Bizim sınıfta kullandığımız yapıştırıcı ile sağlam ve kalıcı olmuyor). Sonra simlenir. En sonunda da "oh be ne güzel bir iş çıkarmışım. Aferin bana" diye karşısına geçilip seyredilir.
Bu, aferin bana çok güzel yaptım modunu öğrencilerime de çok fena bulaştırdım:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder