29 Aralık 2011 Perşembe

Kedi alsam mı??

Ben çok şanslı bir çocukluk geçirdim. Babamın görevi nedeniyle bir köyde büyüdüm. Köyde büyümenin tüm avantajlarını kullanarak hem de. Eşek üstünden inmedim. Gece yarılarına kadar- annemi çıldırtmak pahasına- ineklerin sağılmasını izledim. Ahırda banyo yapmışlığım bile vardır(annem bunu hala bilmez). Ama şimdiki çocuklar, en azından benimkiler, o kadar da şanslı değiller. Hayvan görmek için petshoplara gidiyoruz :( İşte bunları düşününce çocukların hayvan sevgisi ve sorumluluk alarak büyümeleri için, biz gidemiyorsak onlar gelir mantığından hareketle bir kedi almak istiyoruz. Ancak bir sorun var. Aslında iki. İlki ve en önemlisi kızımın allerji geçmişi. Çok şükür şu anda iyi. Ama acaba hortlatır mıyız bu allerji denen canavarı?? İkincisi ve çözülebilecek sorun eşimin sorumluluk almam ben diye resti çekmesi. Ne yapsak acaba????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder